Balandžio 16 d., antradienis | 24

Atnaujinta šviežios vištienos produktų linija

„KG Group“ informacija
2017-06-01

Šiais metais daugiau kaip 50 metų paukštininkystės patirtį turinti AB „Vilniaus paukštynas“ atnaujino savo prekės ženklą ir išplėtė bendradarbiavimą su ilgamečiu savo partneriu – prekybos tinklu „Maxima“. Atnaujintą „Vilniaus paukštyno“ šviežios vištienos produktų liniją „Lietuviška vištiena“, kurią sudaro net 16 skirtingų šviežios vištienos produktų, nuo šiol galima rasti „Maximos“ tinklo parduotuvėse. Tai – bene plačiausias visoje Lietuvoje išsidėsčiusiuose paukštyno padaliniuose bei Lietuvos ūkininkų užaugintos šviežios vištienos asortimentas Lietuvoje.

Verslo ekonomika. Straipsnių vidus

Nuo šiol „Vilniaus paukštynas“ prekybos tinklui „Maxima“ tiekia visą atnaujintos šviežios vištienos linijos „Lietuviška vištiena“ asortimentą, kuriame – šviežios vištienos produktai nuo viso viščiuko iki įvairių vištienos dalių. Būtent todėl „Maxima“ pirkėjams ketina pasiūlyti bene plačiausią lietuviškos vištienos asortimentą visoje Lietuvoje.

Su prekybos tinklu „Vilniaus paukštynas“ bendradarbiauja jau daugiau nei 20 metų, beveik nuo pat pirmųjų „Maximos“ parduotuvių atidarymo. Pasak Gintaro Martinkaus, „Vilniaus paukštyno“ generalinio direktoriaus, tuomet, dar 1994-aisiais, „Vilniaus paukštynas“ „Maximos“ parduotuvėms pradėjo tiekti šviežią vištieną. Tuo metu kiekiai sudarė vos kelias tonas per mėnesį, o šiandien yra išaugę beveik 100 kartų. Tad „Maxima“ – didžiausias „Vilniaus paukštyno“ partneris, kuriam paukštynas pristato daugiau nei ketvirtadalį visos šviežios vištienos produkcijos, parduodamos Lietuvoje.

„Kai pradėjome bendradarbiauti, produkcijos asortimentą sudarė vos kelių rūšių prekės, bet ilgainiui asortimentas plėtėsi, augo ir kiekiai. Na, o šiandien asortimentą sudaro įvairiai išpjaustyta šviežia vištiena, vištienos pusgaminiai, tokie kaip marinuoti produktai bei faršas, ir vartoti paruošti gaminiai – viskas, ko reikia pirkėjams norint patenkintų jų norus: valgyti skanius, sveikatai palankius produktus ir taupyti laiką virtuvėje, – teigia Gintaras Martinkus, – Šiuos poreikius mums padeda užčiuopti bei pasitikrinti ir partneriai „Maxima“, patardami ką naujo galime pasiūlyti pirkėjams. Taip gimė ir ši šviežios vištienos produktų linija.“

„Produktus, kurie atsiduria mūsų parduotuvių lentynose, galiausiai renkasi ir vertina mūsų pirkėjai. Dėl to stengiamės suprasti jų poreikius ir pasiūlyti tai, ko šiandien ar artimiausiu metu iš tiesų reikės mūsų pirkėjams, kuo galėsime juos ne tik nustebinti, bet ir pradžiuginti. Esame lietuviška įmonė, todėl mums itin svarbus bendradarbiavimas su tiekėjais iš Lietuvos, platus mūsų šalies gaminių asortimentas parduotuvėse. Džiaugiamės, kad kartu su šios kategorijos rinkos lyderiu „Vilniaus paukštynu“ nuo šiol mūsų pirkėjams ketiname pasiūlyti bene plačiausią šviežios lietuviškos vištienos pasirinkimą Lietuvoje“, – sako Vilma Drulienė, „Maxima LT“ Pirkimų vadovė.

Vištienos vartojimas auga

Paukštiena – antra pagal populiarumą mėsa Lietuvoje ir pasaulyje, kur ji vis dažniau gyventojų lėkštėse pakeičia kiaulieną.

Prekybos tinklo „Maxima“ duomenimis, palyginus pirmuosius 5 šių metų mėnesius su identišku laikotarpiu praėjusiais metais, fiksuojamas maždaug 7 proc. vištienos pardavimų augimas, o kiaulienos vartojimas atitinkamai mažėja. Ankstesniais metais, 2016 m. lyginant su 2015 m. ar 2015 m. lyginant su 2014 m., buvo stebimas itin žymus – bene per pus didesnis paukštienos kategorijos augimas kasmet.

O remiantis Lietuvos statistikos departamento duomenimis, 2015 m. vienas Lietuvos gyventojas vidutiniškai suvartojo apie 29 kg paukštienos, tai yra 3 kg arba 12 proc. daugiau nei 2014 m. Toks vartojimo spurtas fiksuojamas nuo 2013 m.

Svarbu lietuviška kilmė, trumpas kelias iki vartotojo ir saugumas

Kaip teigia „Vilniaus paukštyno“ generalinis direktorius Gintaras Martinkus, didėjančią lietuviškos vištienos paklausą lemia ir vartotojų supratimas, kad Lietuvoje auginama paukštiena yra saugi vartoti.

„Mūsų šalyje vis dar gajus mitas, jog paukštynuose auginami paukščiai lesinami hormoniniais preparatais ar antibiotikais, dėl kurių poveikio jie greitai užauga. Tačiau nuo 2006 m. ES yra draudžiamas antimikrobinių medžiagų bei hormonų naudojimas lesaluose. Šio reikalavimo paukštynas griežtai laikosi. Džiaugiamės, kad mitas pamažu išsisklaido. Vištiena yra tiek užauginta, tiek paruošta Lietuvoje, o kad tai yra sveikesnis pasirinkimas, vartotojui parodo žymėjimas rakto skylutės simboliu“, – sako G. Martinkus.

Web-teksto-naujo

Kokybę „Vilniaus paukštynui“ padeda užtikrinti ir tai, jog produktų saugos ir kokybės procesas valdomas „nuo lauko iki stalo“. Lesalus „Vilniaus paukštynui“ tiekia tos pačios grupės įmonė AB „Kauno grūdai“. Paukštienai auginami viščiukai laisvi ant kraiko ir lesa kokybišką, pagal jų amžių subalansuotą, lesalą. Galiausiai šviežią vištieną „Vilniaus paukštynas“ savo transportu prekybos tinklo „Maxima“ parduotuvėms pristato kasdien.