Rugpjūčio 21 d., ketvirtadienis | 25

Naujas būdas dirbti su „Ekoagros“ – klientų savitarna

2025-08-21

© Egidijaus Vilkevičiaus nuotr., agroakademija.lt

Sertifikavimo įstaiga „Ekoagros“ pristato naujovę, sukurtą siekiant užtikrinti greitesnį, patogesnį ir skaidresnį bendradarbiavimą su klientais, užsiimantiems ekologiškų produktų tvarkymu.

Buhalterinė apskaita. Horizontali. Straipsnių viduje.

Nuo šiol dirbti ir bendrauti su klientais bus galima per internetinę platformą – klientų savitarną. Savitarna skirta veiklos vykdytojams, užsiimantiems ekologiškų produktų tvarkymu (paruošimas, sandėliavimas, platinimas / pateikimas rinkai, importas, eksportas).

Naujoji platforma leis klientams elektroniniu būdu:

  • teikti ir atnaujinti informaciją apie save,
  • pateikti reikalingus dokumentus,
  • peržiūrėti dokumentus ir apmokėti sąskaitas,
  • stebėti sertifikavimo procesą eigą,
  • patogiau bendrauti su „Ekoagros“ darbuotojais.

„Savitarnos sprendimai jau tapo standartu daugelyje sektorių: nuo finansų iki viešųjų paslaugų. Šiuolaikiniame pasaulyje skaitmeninė klientų erdvė yra būtinybė, ypač tokiose srityse kaip sertifikavimas, kur svarbus tikslumas, aiškumas ir skaidrumas. Klientai tikisi greito ir lengvo informacijos valdymo bet kuriuo metu ir iš bet kurios vietos, – sako „Ekoagros“ direktorė Virginija Andrulė. – Tikiu, kad šis žingsnis padės mums tapti modernesne, efektyvesne ir klientui labiau draugiška organizacija.“

Projektas bus tęsiamas ir plėtojamas toliau. Planuojama, kad vėliau portalu galės naudotis ir kiti sertifikavimo procesų dalyviai, ne tik užsiimantys ekologiškų produktų tvarkymu.

Be to, kartu pradedama naudoti ir vidinė sistema, skirta „Ekoagros“ darbuotojams, padėsianti efektyviau valdyti sertifikavimo procesus.

VšĮ „Ekoagros“ pranšimas spaudai